1970 ja 1980-luku
Yrityksen perustaja Pekka Tuokila aloitti mainosalalla jo tällä vuosikymmenellä nykyisen Lounais-Lappi lehden alkujuurilla. Hän aloitti lehdessä ilmoitussuunnittelijana ja jatkoi sitä kautta ilmoituspäällikkönä. Tuolloin mainonta suunniteltiin vielä piirtämällä vapaalla kädellä, apuna viivoitin, värikynät, liimapuikko ja sakset.

1990-luku
Pekka Tuokila aloitti yksityisyrittäjänä mainostoimiston pyörittämisen. Tähän vaikutti muun muassa se, että hän sai toimitettavakseen Kemin Kauppiaat ry:n julkaiseman Kauppasanomat -mainosjulkaisun. Toimitettuaan useamman vuoden k.o. julkaisua, huomattiin että yritysasiakkaita oli kertynyt jo niin paljon, että Kauppasanomien julkaisu oli jätettävä muille. Haluttiin keskittyä enemmän omaan osaamiseen, eli mainonnan suunnitteluun.

Tuolloinhan tuli jo mukaan tietokonepohjainen suunnittelu, joskin alkeellisemmin kuin nykyisin. Muun muassa, nelivärierottelut piti vielä teettää ulkopuolisella toimijalla. Myös tietokoneiden tehot olivat nykypäiväisiin verrattuna lähinnä ”vitsi”, 8 mt:n keskusmuistilla varustettuina.

2000-luku
Pekka Tuokilan tytär Tiina astuu remmiin mukaan, ensin harjoittelijana ja sittemmin, koulutukset käytyään, graafisena suunnittelijana.

Tämän vuosikymmen alku muutti koko alan toisenlaiseksi. Nyt tehtiin jo kaikki valmiiksi tietokoneella. Tiedon siirto tosin ”takkuili” vielä, joten raskaimmat työt piti kiikuttaa ”korpuilla, CD:llä, SyQuest-kaseteilla tms. painotaloihin. Vuosikymmenen loppua  kohden tämäkin ongelma poistui ja tiedonsiirto kulki jo hyvinkin nopeasti eri sovelluksia/yhteyksiä käyttäen. Lisäksi mukaan tulivat vahvasti jo web-sivujen suunnittelu ja TV-mainontaakin tehtiin jo vähän.

2010-luku
Tiina Tuokila tulee osakkaaksi perheyritykseen. Hyvä tiimityöskentely ylittää jopa sukupolvien eri näkemykset ja näin tuo uusia ulottuvuuksia pitkäjänteisen suunnittelun avuksi.

Tänään mainostoimistomme toimiin niin Meri-Lapissa kuin Oulussakin. Mukaan on vahvasti tullut some ja sen kaikki mahdollisuudet, niin Googlessa kuin muissakin medioissa.

Olemme tehneet mainontaa jo sadoille yrityksille ja yhteisöille. Useat asiakkaistamme ovat eläneet mukanamme jo vuosikymmeniä ja jotkut jopa koko elämän kaaren, jatkaen vielä toimintaansa menestyksekkäästi tänäkin päivänä.

2020-luku
Tulevaisuus on aina kysymysmerkki. Ja kehittyä pitää sen mukaan kuin tekniikka ja käytettävät softat antavat mahdollisuuksia, uusien esitystekniikoiden myötä. Jatketaan tästä. Vahvempina.